Pages


Memanah !

hi guys ! Assalamualaikum ~
aku ada kenal dengan someone. dia form 4.  we're have nothing special relationship okay ! jangan dok pikir yang bukan bukan na. aku kenal dia secara tak sengaja kat facebook. dia pengerusi kelab memanah. yeah ! aku ni jenis minah yang kuat daydreaming . memang aku ada jugak terpikir nak join and belajar memanah ni. tapi aku  langsung tak ada peluang nak belajar memanah. let's start the story okay ?

and the story is begin ..

aku ni facebookers tegar ! even though exam is around the corner, aku still lagi bukak facebook tuw. setiap hari tanpa kira penat dan jemu  ! huh ! giler aku kalau macam ni ! okay ! aku da start melalut ! back to the story ! then aku ternampak kat recent post aku ada gamba budak budak tengah memanah ! yeah dengan tak taw malunyer, aku pon dok comment comment kat gamba tuw ! yes ! i'm totally jealous because i didn't have  a chance to try it ! then tiba tiba dorang ni pon add aku. yeah. aku approve la sebab aku nak taw lebih mendalam tentang memanah ni. tapi ada certain aku lupa nak approve :D then, aku rapat dengan mamat yang bernama aidid azizy. dia pon cerita tentang memanah and what so ever ! dia ni pon agak kejam jugak ! especially bila dok bahan aku. ada jew port nak bahan aku. sabar jew la.. mula nyer, aku pon tataw la yang aidid ni pengerusi kelab memanah. lepas dia bagitaw dengan nada poyo nyer, baru lah aku taw yang mamat ni pengerusi. dia dah membuatkan aku teringin giler giler nak pegi memanah ! dia ada gak offer aku belajar memanah, tapi apakan daya, aku ni kan SPM candidates. so kena la dok rumah diam diam ! jealous,memang jealous !

okay the end !

sebenarnyer, aku nak cerita yang aku ni minat memanah tapi tak berkesempatan nak pegang bow tuw and tarik bow tuw . yeah aku totally jealouse dengan orang yang pandai memanah. kalau boleh, semua benda aku nak cuba. sebab hidup aku cuma sekali jew. and aku nak pastikan aku dapat experience yang baik and bagos dalam hidup aku. macam nila aku kena bile chat dengan aidid 

nak tengok mamat yang offer aku tuw ?

aidid azizy pengerusi yang poyo ! 
ni pelajar smk bandar tasik selatan 

No comments:

Post a Comment