Pages


Jejaka Favorite ♥

hye ! Assalamualaikum ~
hari ni aku nak cerita tentang jejaka pujaan aku . eyh ! tapi aku nak bagi pesanan dulu, ni bukan orang yang aku suka, minat or aku cinta okay ! ni just penampilan jejaka yang mampu membuat aku melting seperti ice cream ! okay , antaranya adalah :-


1) Jejaka yang simple tp cool !
> aku memang suka tengok lelaki pakai t-shirt lengan pendek sebab nanti nampak tangan dorang yang tough tuw  ! haha XP *gatai pulak aku hari ni !


siap pakai spec lagi ! cool giler weyh ! :D


2) Jejaka yang baru keluar dari pejabat !
> cuba korang usha mamat yang baru keluar dari pejabat . kebanyakkannyer, dorang pakai kemeja dengan seluar slack kan ? especially kalau dorang pakai baju kemeja lengan panjang then lipat sampai lengan ! weyh..  melting doe ! :D


amacam ? cair kan ? XP




3) Jejaka yang berambut panjang tapi smart !
> lelaki yang rambot ala ala korea tuw.. tapi bukan yang bewarna warni la. aku lebih suka warna natural. sangat handsome okay ! :D
aku taw, korang pon suka kan? 
4) Jejaka yang pakai baju melayu dengan songkok !
> yeah ! aku suka sangat tengok lelaki pakai baju melayu dengan songkok siap sekali dengan samping. sekarang ni, susah la nak tengok lelaki melayu pakai baju melayu. nak tengok pon masa hari raya. tak best la macam tuw . David Archuleta pon nak pakai baju nak pakai baju melayu.


5) Jejaka yang memliki jari yang cantik ! 
> yang ni memang bukan penampilan. tapi aku suka tengok jari lelaki. ada la someone ni yang baru baru ni aku usha dia. tangan and jari dia menggoda aku kowt ! haha.. aku taw aku gatal.. :P tapi siapakah jejaka tersebut ? o.O
     
*maaf, gambar tidak dapat dimuat naik kedalam laman blog ini kerana ia adalah rahsia besar dan akan membuatkan si pemilik blog ini terkantoi ! harap maklum :)



No comments:

Post a Comment