Pages


Greyson Chance VS Justin Bieber

Assalamualaikum~

hey guys ! yeah, tomorrow i have a math and ICT paper. and the killer sejarah dah berlalu ! yeah ! really love it !  okay, let's talk about the tittle okay ! Greyson vs Justin. yup. Greyson memang la cute. plus, he has a beautiful voice. Justin pulak, even dia famous dari tahun lepas, tapi dia ke-famous-an dia jatuh sebab dia couple dengan Selena Gomes yang super cute ! for your information, aku bukan la his fans or obses dengan both of them ni. tapi tiba tiba, kat recent post aku dipenuhi dengan Greyson ni. yeah. memang handsome la dia. and my junior was Greyson's number 1 fans. hari tuw, dia dapat jumpa face to faceplus dapat peluk Greyson lagi. jealous ? don't be so jealous la. maybe she's the lucky one. insyaallah you will get that chance okay ? just cool okay ?

okay, Justin Bieber ni sekarang asyik keluar paper dengan Selena jew. bila la pulak aku nak keluar paper macam dorang jugak ni ? ni yang jealous ni! encik pengarah, saya nak berlakon, menyanyi, menari sekali boleh tak ? bhahah XP *gedik giler nak mati minah ni !* memang la.. muka tak malu kan ? ape aku kisah ! ni blog aku. suka hati aku la nak type apa pon.. mueheh.. oh ya ! aku da lari dari topic perbincangan kita  pada hari ini ya! kenapa korang tak tegur aku ? kan aku da melalut dengan bangga! >.< kau ada? haha. okay. melalut again ! okay la.. before aku mengaru lagi teruk, better aku bla dulu. better aku pergi study math and ict. ICT tuw paper killer jugak ! >.< cepat la habis exam ni ! okay la.. tata ~ :D

nah gamba Greyson with my junior

gambar junior aku dengan Greyson jew ada. gambar aku dengan Justin Bieber and Selena Gomez tak ada sebab dorang tak nak jumpa aku ! hukhuk. sedih aku ! Tuan pengarah ! cepat la ambik saya belakon ! saya nak jumpa justin bieber and selena gomes ni ! dorang hot sangat ! ♥ *am i the biggest fans of them ? huh o.O *

No comments:

Post a Comment