Pages


Cinta Hingga Ke Syurga ♥

Assalamualaikum ~

hey guys ! as you guys know, you know that I've obsessed with Baddrol Bakhtiar. tadi, aku terbaca blog seseorang amd tiba tiba, hati aku tersentuh dengan cerita yang dia post kat entry dia. Cinta sampai Ke Syurga.. aku yakin and pasti yang semua penduduk bumi ni nak sangat cerita cinta korang berakhir dengan gembira kan ? same as me.. :') memang lately aku rasa down sangat.. maybe Allah nak bantu aku kowt.. sebab tuw Dia temukan aku dengan blog tersebut and bukak hati aku untuk baca entry blogger tuw. memang cerita dia sangat menyentuh perasaan. seriously, air mata aku hampir menitis sebab baca cerita tuw. and pesanan dekat last entry tuw menyedarkan aku and bagi aku semangat untuk terus hidup ! :') try la baca entry tuw.. seriously, aku tersentuh dengan cerita tuw.. :') CLICK SINI 

dah baca ? so macam mana ? tersentuh tak ? memang aku tersentuh ! seriously, cerita tuw bagi aku semangat balik.. Thanks Ya Allah ! :') i will never find the way if you do not guide me.. aku tak taw macam mana nak cakap dah.. tapi seriously, aku da kembali bersemangat ! :'D setiap kali kita jatuh ! kita mesti bangun balik and kuatkan diri ! :)

Kadang-kadang dalam hidup ini tak semua benda kita boleh dapat. Apa yang kita rancang terkadang tak sama dengan apa yang kita akan dapat. Untuk kisah ini, bagi Aiman satu pengakhiran yang baik sebab dia sempat mendekati dirinya dengan ALLAH, dia juga dalam keadaan yang bersih. Bagi kita? wallahualam, hidup mati ini tak tentu bila tapi ingatlah. Ianya pasti. Permulaan hidup kita sangat indah di azan atau di iqamatkan. Ayat pertama yang kita dengar. Alangkah indahnya jikalau akhir hayat kita juga di akhiri dengan kalimah yang indah. Mari kita berusaha menjadi hamba yang baik. Ingat mati itu pasti syurga atau neraka yang menanti. wallahua'lam...

No comments:

Post a Comment