Pages


My Senior vs Andrew Andhika

Assalamualaikum ~

okay, hari ni aku nak post tentang senior aku yang sekarang da sambung study dekat MIAT. setiap kali aku tengok certa tasbih cinta yang cukup punya lama nak habis tuw dekat youtube, aku mesti teringat dekat salah seorang senior aku ni. tengok gamba diatas, *sorry bro, anna curi gambar adam untuk entry kali ni *
sama kan muka dorang berdua ? senior aku yang sebelah kiri. dia memang ramai peminat taw. haha. macam tak percaya jew yang aku ada senior yang muka market macam dia ni.. haha. gurau jew. setiap manusia ada kelebihan and kekurangan rite ? lupa pulak nak mention nama senior aku ni. nama dia Md Adam. tua setahun jew dari aku. kalau ikut tarikh lahir memang almost 2 years la beza umur kitorang. tapi ape aku kesah kan ? yang penting aku nak post tentang ni kat blog aku ! haha.. Adam, sorry taw ! hee ~ tiba tiba otak anna bagi idea post entry ni.. jangan mara anna taw adam ! :D

No comments:

Post a Comment