Pages


Bored !

Assalamualaikum ~

hey guys ! hari ni aku rasa macam macam.... macam... macam.. macam aku la ! aku kan normal ! okay la, memandangkan semua kawan kawan, family and yang ada kaitan dengan aku, cakap aku agak abnormal sebab terlalu obsessed dengan Baddrol Bakhtiar, so now aku tak nak obsess obsess lagi dah! :'3 tapi kalau aku obsess dengan idola kecil 4 boleh kan ? orang asyik marah aku jew bila aku suka someone macam Baddrol tuw. kalau aku suka dekat peserta idola kecil pulak, tak pe kan ? sadistic la ! aku asyik kena kutuk jew dengan kawan aku sebab aku minat kat Baddrol and idola kecil (haikal and syafik). ape lah dosa aku sampai aku asyik dikutuk sebegitu rupa ? hukhuk :'( *ayat dramatics okay !* sedih taw ! >.<

baik lah, aku akan lupakan Baddrol Bakhtiar and peserta idola kecil tuw dengan hati yang tak berapa nak rela.. haha.. ayat aku tak boleh bla betul ! kalah mamat jiwang yang selalu bersama bunga rose yang setia menanti kekasih hati di depan pintu kelas ! *macam dalam anime yang sweet sweet tuw* okay, aku da start melalut. eyh ! aku dengar cerita yang Baddrol Bakhtiar da kawin.. betol eyh? aku memang tak tahu tentang gossip gossip kat Malaysia ni.. aku just tahu tentang kisah hot dekat sekolah aku jew. aku bukan tak nak ambil tahu tentang berita terkini or what okay ! tapi aku cuma.. aku cuma.. aku cuma.... cuma malas nak tambah dosa jew ! :D *bagus tak ayat aku ? :P* ape kena mengena dosa dengan hal macam ni ? tapi kan, kalau Baddrol dah kawin sekalipon, ape kena mengena dengan aku ? musykil aku dengan diri aku sendiri.. muahaha XP okay la.. before aku melaut dengan lebih megah lagi, got to go.. aku nak bajet study jap.. konon macam baca buku.. padahal buku tuw just duduk atas muka aku jew.. haha.. tata ~ :D

No comments:

Post a Comment