Pages


Harimau Malaya ♥

Assalamualaikum ~

adakah aku terlambat mengucapkan TAHNIAH kepada pemain bola sepak negara sebab dapat merangkul pingat emas masa hari Isnin hari tuw? tapi walauapa pon, aku tetap nak ucap gak !  TAHNIAH HARIMAU MALAYA :)


okay, lepas Malaysia menang pingat emas tuw, kat news feed aku penuh dengan nama NAZMI FAIZ MANSOR. aku taw la dia form 5 and agak handsome. ish ish ish.. tapi tapi, kenapa aku lebih suka dengan BADDROL BAKHTIAR berbanding dengan Nazmi yang sama baya dengan aku and lebih handsome dari Baddrol.. *<-- ayat siot jew --" * tapi kan, aku tengok Baddrol ni cool jew masa perlawanan Malaysia and Indonesia. even dia banyak kali tergolek, bergolek tertendang and macam macam aksi dia bua kat tengah tengah padang tuw, aku tetap tengok dia menarik ! haha.. gua melting tengok lu beraksi bro! tapi tapi... aku memang tak minat tengok bola ! yang aku suka, main bola baling jew. bola sepak ? mungkin 2 tahun sekali jew kowt aku tengok. kalau agak agak Malaysia main game yang agak gempak, tuw la yang aku tengok sebab aku memang tak pernah taw tentang bola.. - -" tapi kan bro, mata aku terus menatap television tuw lepas aku tengok kaw beraksi. bagi aku, bola jaoh yang kaw tendang tuw sangat laju and bertenaga ! macam mana kaw buat ? boleh ajar aku ? XP even aku tak pernah taw tentang apa apa pasal bola sepak ni, tapi kaw da buat mata aku terus melekat kat television tuw la.. *giler kesian hidup aku ~.~" * KAW MEMANG HEBAT BADROL BAKHTIAR ! :) kalau tak hebat, takkan la dia boleh jadi captain kan ? kalau dia tak hebat gerenti dia tak main bola untuk Malaysia kan ? kalau dia tak hebat, tak ada lah Chelsea nak bawa dia ke Starmford Bridge untuk dua minggu kan ? Tahniah bro ! :D 

okay, aku tataw kenapa aku dok type tentang Badrol Bakhtiar ni. siap cari tentang maklumat diri dia pulak.. hebat betul penangan kaw kat aku.. ~.~ " *aku bukan stalker okay ! >.<* haha.. kan bagus kalau Badrol tuw jiran sebelah rumah aku jew.. setiap hari aku mintak  autograph.. haha.. just kidding :D okay la.. before aku melalut dengan lebih panjang, aku gerak dulu okay ? tata ~ take care guys ! :D

No comments:

Post a Comment