Pages


Obses Dengan Baddrol Bakhtiar ? o.O

Assalamualaikum ~

hey guys ! tengok title tuw ! aku obses dengan Baddrol Bakhtiar ? *okay ! aku sedar yang ni da post ketiga tentang Baddrol.. * yup ! aku memang agak obses dengan dia but aku tak pasti kenapa aku obses dengan dia. padahal aku baru tengok dia main bola masa Malaysia vs Indonesia jew sebab aku ni memang bukan kaki bola. aku memang jarang duk tengok television then kat depan tv tuw buat drama.. memang bukan aku ! kalau kita tengok bola, mesti ada yang menangis sebab pasukan kegemaran kalah, meraung sebab menang , menyanyi sebab kesedihan or terharu and macam macam drama la kita bole tengok dekat manusia yang kaki bola ni. tapi yang aku tak suka dengan kaki bola ni, dorang ni suka sangat marah marah dekat orang yang tak boleh sumbat bola tu kat dalam goal.. hello ! annoying okay ! macam la kau tuw hebat sangat sampai nak marah marah orang lain.. --" *okay, aku agak emo disitu ! *

okay la, ni aku nak back to the title la.. lepas aku tengok bola hari tuw, status kat facebook aku semua nyer pasal baddrol. yeah ! aku memang TER-minat kat Baddrol sebab dia nampak cool giler masa buat jaringan gol yang terakhir tuw. ~.~ *melting ~* ahhh.. gediknya aku ! >.<  sorry Baddrol sebab saya da TER-obses pulak dengan awak.. haha.. eyh eyh.. Baddrol ni stay kat sungai petani kan ? sesiapa boleh tolong aku bawak jumpa Baddrol tak ? haha :3 gedikan aku ? >.<.. aku tataw kenapa aku jadi gedik lepas aku TER-minat dekat Baddrol ni.. sorry bro, mesti sadis hidup kau kan lepas dapat peminat sewel macam aku ni.. haha..

okay la, before sewel aku membaluti otakku, better aku take a leave ! aku nak rehatkan minda sebab exam akaun 2 minggu lagi.. and yeah ! aku tak prepare ape ape pon lagi.. sengal kan aku ? okay, tata ~ :D

okay ! tangan dia nampak gagah okay !
♥_♥
*melting*

No comments:

Post a Comment