Pages


Before i die..

Assalamualaikum ~

Holla ! Harini aku tak berniat nak bagi fakta lagi. Sebab mood aku tak berapa nak sweet sangat untuk rajin menjelajah ke dunia "full of fact" ni.. Today i would like to tell something about what i wanna get for the future. Untuk pengetahuan korang, aku ni seorang yang bercita cita untuk menjadi seorang film maker or something yang ada kena mengena dengan multimedia and yang sekutu dengannya. Aku nak jadi macam KRU's siblings yang have their own companies. And segala technology dia memang terbaik la ! Teringin sangat nak jadi salah seorang crew yang hasilkan film action genre or fantasy yang siap dengan CGI. It's kinda cool okay ! Okay, tu cita cita aku. And now, aku nak bagitau tentang apa yang aku idamkan. Just like wishlist la. Err.. bukan just like. Tapi memang wishlist ! Haha :P Okay, let's scroll down the page okay :)

1) Has a perfect evening dress like this picture ! 

2) Has a wardrobe yang penuh dengan kasut !


3) Own a house with the perfect landscape just like this picture !

 4) Pemandangan dekat living room macam gambar ni !

5) Photoshot kat tempat yang cantik ~

6 ) Own D90

7 ) Own a makeup set 

8) Nak bilik tidur yang macam ni 

 9) nak buat koleksi spec banyak banyak.

10 ) Nak 1 bilik yang khas untuk wardrobe baju sahaja ! [then full dengan baju]

11) Lepak dekat bawah pokok sakura

12 ) Beli kereta satria then convert macam gambar kat bawah ni


and the last thing yang aku nak...

PERFECT WEEDING ! :D
Aku tak nak yang sampai membazir tuw. Just the simple one je. Tak nak glam sangat sebab nanti membazir. Then photoshoot dengan family aku kat somewhere yang aku dah marks sebagai tempat photoshoot yang boleh dikira gempak dekat area putrajaya :D And aku jugak nak snap those picture guna my own DSLR ! Haha. [Bila la aku nak dapat DSLR ni] Okay, done ! :D



Okay guys. Got to go.. Daa ~

No comments:

Post a Comment