Pages


Lost

Assalamualaikum ~

Hey guys, how do you feel when you had lost someone that you admired for two times ? Then he/she is the same person ! Okay, of course la you guys sedih kan ? Okay, berapa kali korang pernah jatuh cinta ? And that love is ended with happiness or sebaliknya ? What do you think about love ? Apa rasanya cinta tu ? Is that love felt so sweet just like a movie ? Or maybe sour just like a plum ? Or maybe bitter like a bile ? Or nothings you can compared it ? Okay, for today, aku nak cerita macam mana aku suka someone then dia menghilangkan diri then dia muncul balik and buat perasaan minat aku kat dia datang balik but then aku terpaksa kehilangan dia lagi..

 Let's start the story ! Masa form4, aku temankan kawan aku pergi tournament kat somewhere. Then aku lepak dengan ex boyfriend aku and his girlfriend and Zura. Zura  la yang join that tournament. And dia ada terpikat dengan seorang jejaka yang agak chubby. And pada mulanya, memang aku tak nampak langsung muka that guy yang Zura suka tuw sebab aku rabun plus aku just tengok sekali imbas je. But then, tiba tiba, lepas dia duduk dekat area ex boyfriend aku, baru lah aku nampak muka dia yang sebenar. Time tuw, aku tengah tengok budak kecik yang sangat comel tengah sparring. And for sure la aku sangat sangat teruja ! Comel giler kowt ! And that time la aku nampak that guy yang Zura suka tu tersenyum. Seriously, dia sangat cute bila senyum ! Even dia senyum ada lesung pipit yang cute and tak berapa nak jelas tapi dia da buat aku tergamam tengok dia senyum [ Aku perasan sebab time tu aku agak dekat dengan dia] Tapi, disebabkan Zura dah fall in love with that guy, so aku diamkan jew la. And aku mula tertarik dengan kembar seiras yang jadi referee.. Muka dorang boleh tahan tapi umur bawah aku la.. Mulanya, aku memang tak tau pon yang dorang ni kembar sebab aku tak nampak sangat, tapi bila my ex boyfriend bagitau yang dorang kembar, baru aku perasan yang kewujudan kembar yang lagi sorang tu. [Sangat lembab kan aku ni ? -.-] Patut lah aku blur sebab nampak budak tuw dimana mana jew.. Rupanya ada kembar.. -.-" Lepas aku mem-blur-kan muka aku, tiba tiba aku ternampak lagi that guy yang ada senyuman yang cute tuw tengah berborak and tersenyum.. Okay, melting dalam diam diam even aku tak nampak ! :P Then lepas tournament tuw habis, aku pon balik la rumah dengan buat muka penat and mengantok !

Malam pon tiba ~ Aku langsung tak tau nama that guy. But then, bila zura message aku sebab dia dapat number that guy tuw, bru lah aku taw nama dia.. Tuw pon nama pendek dia jew. Then esoknya, aku tak sure macam mana aku boleh dapat number that guy, aku pon miscall and message dia dengan muka tak malu. Then aku add dia kat facebook. Tapi aku just kacau dia for two days only sebab after that aku malas nak pegang phone for a few week sebab banyak gangguan dari beberapa number yang tak dikenali. Sampailah 2 tahun akan datang.. Dari 2010 kitorang lost contact, tiba tiba masa 2012 ada unknown number send a message time phone aku tengah rosak. Aku sempat ambil semua unknown number and some 'important things' dalam phone yang rosak tuw before aku beli phone baru. And i setiap unknown number yang message or call aku, aku akan tanya siapa sebab aku terdelete semua number kat phone book tuw . And one of the unknown number tu, adalah number that guy yang ada senyuman yang cute tu. And sesungguhnya, aku tak cam sama ada tu number lama or number yang dia beli baru.. With a few message, then kitorang bertukar tukar cerita. And i'd fall for him again ! Tapi aku jatuh hati dengan dia bukan sebab senyum dia lagi, tapi sebab attitude dia. Sometimes dia ni agak funny and cute. And dunno why, aku jatuh hati kat dia untuk kali kedua. Haha.. But then , aku and dia dah tak bertegur.. Funny kan cerita ni ? Aku kehilangan orang yang aku minat sangat sangat for two times ! And lelaki tu adalah orang yang sama. Memang inilah yang dikatakan takdir.. Dia akan muncul saat aku tengah bersedih and now dia dah pergi.. :') And for the first time in my life yang dah hidup selama 17 tahun 2 bulan 10 hari ni, aku menangis sebab seorang lelaki yang aku minat. Sebelum ni aku hanya menitiskan air mata aku untuk lelaki yang aku dah couple sahaja.. ! I repeat, lelaki yang aku couple sahaja ! He's the only one yang buat aku menangis masa aku tengah dengar lagu and suddenly, he appeared in my mind.. Haha.. Lagi lah funny ! Okay lah, aku rasa cukup kowt sampai sini cerita aku.. I'm tired enough.. Daa ~ Good night and sweet dreams guys !

No comments:

Post a Comment