Pages


Older post ! ♥

Assalamualaikum ~

Hey hey hey ! Korang ada baca entry yang sebelum ni tak ? Aku dah agak dah mesti ada yang muntah darah, pening kepala, and paling penting, sakit jantung sebab entry tersebut tersangat la AWESOME ! bhahahha [ Evil laugh]

Actually, entry tersebut bukanlah diri aku yang sebenar.. Even aku mengaku memang gambar gambar tuw semua gambar aku tapi tu semua hanyalah lakonan semata mata.. Tidak ada kena mengena dengan yang hidup atau yang mati.. :3 Aku memang saja buat entry macam tuw sebab aku nak jadi apa yang aku tak pernah cuba.. Contohnya macam jadi someone yang gedik sangat sangat.. Bayangkan lah perempuan brutal macam aku ni nak menggedik face to face depan korang macam dalam entry tuw.. Gerenti dalam mulut aku ada kasut cap ayam plus kepala benjol sebab kena baling batu and mata lebam sebab kena tumbuk ! Bhaha.. XD

Nak tau apa response kawan aku ?

OH MY GOD ! Is that you Anna ? Kita tak percaya yang awak gedik macam tuw.. And ape tah lagi dia merepek.. Tak ingat sangat coz da delete message tuw.. 
See ? Kawan baik aku pon terkejut beruk ! Haha.. Aku saja je okay nak berlakon jadi gedik sebab aku asyik berlakon jadi gangster jew.. -.-" Sampai aku pergi sekolah Dengkil and jumpa budak budak yang pernah join kem IKBN 2009, dorang jerit "GANGSTER" kat aku.. What the... -.-" Jatuh saham aku weyh ! -.-" Aku ni wanita melayu terakhir okay ! Bhahah XP Mana boleh jadi gangster gangster ni.. Tapi kan, manusia manusia yang tengok drama yang aku buat tuw dulu, semua panggil aku dengan gelaran gangster.. -.-" Weyh ! Tak cukup ayu ke aku ni ? >.< Tapi apa pon, aku agak famous kowt ! [Bangga sikit sambil angkat angkat kening ala ala Ziana Zain] Boleh dikatakan half of students yang joined kem tuw kenal aku and ingat aku even dorang ingat aku sebagai seorang gangster T.T

Haha.. Okay la.. Aku ada kerja nak buat.. Got to go ! Yang pasal capital S tu memang betul.. Dalam lakonan tak semuanya palsu okay ! :) Daa ~ ;)

No comments:

Post a Comment