Pages


Di suatu subuh yang gelap.....

Assalamualaikum ~

Okay, cuaca cerah ya hari ni.. [*Tengok tengok, pandang pandang langit sambil buat muka comel :3 ] Hee ~ Mood aku pula dalam agak tak berapa nak betul sangat kowt.. Bangun bangun tidur je asyik nak buat muka toya ! Kalau cantik macam Shila Amzah tu tak apa la jugak.. Ni muka macam cekodok basi.. -.-" [ Kutuk reaction faces sendiri memang terbaik ! ]

Pada waktu subuh yang hening, hand phone ku berbunyi lagu Raja sedang jatuh cinta.. That's means ada incoming call.. Dengan mata yang masih kabur kabur sebab malas nak bukak mata tuw plus taman perumahan aku blackout, aku pon terus answered that call without check siapa yang call.. Dengan mamai mamai plus suara ala ala Ella tercekik tulang ikan tuw, aku berkata "Hello".. Tiba tiba....

Kat hujung talian ada bunyi suara lelaki yang sesungguhnya aku memang tak cam ! [ aku memang susah nak cam suara lelaki ! suara diorang semua lebih kurang je pon.. ] Dengan muka yang agak agak macam nak kena baling kasut , mata aku yang dah rabun ni, aku kecikkan lagi untuk tengok siapa yang dok call aku pagi pagi buta ni.. After that ! Ya Allah ! Aku terkejut plus buat muka ala ala kucing terkejut sebab nak kena tembak dengan senapang patah, aku nampak nama Shamil Faruqi Shahlan yang call.. [ Amacam ? panjangkan aku type nama orang kat phone book aku ? :P ] Dengan kudrat yang ada, aku besarkan mata aku.. Then, aku pon jawab la dengan suara yang nak cover sebab baru bangun tidur.. [Time ni, aku dari tengah baring baring plus golek golek atas katil sebab malas nak bangun, terus bangun duduk tegak dah macam orang kena sergah je ! -.-" ] Tengok jam, dah pukul 6.30 pagi.. Aku tak solat subuh lagi plus mandi pon tak lagi.. Siapa suruh blackoutkan taman perumahan aku ! Kan aku dah tak sedar yang dah pagi -.- Lepas cakap cakap sekejap dengan dia, aku terus cari lilin, ambik tuala and mandi ! Then after solat aku text Shamil.. "Thanks kejutkan I td.." Okay, truly from my heart, aku sangat sangat berterima kasih dekat shamil sebab call aku time tuw. Cuba korang bayangkan, bila korang bangun dari tidur, korang just nampak semuanya gelap ! Tak ada satu cahaya pon yang korang nampak.. Tak ke terkejut beruk korang time tu ? Nasib baik la tak ada suara yang tanya, "MARABBUKA ? ".. Kalau tak, nampaknya aku dah tak type kat blog ni dah.. Haha.. Sangat bernasib baik ! Thanks Shamil !

Okay la.. Sebenarnya, ni je yang aku nak cerita.. :3 Gedikkan aku ? Tapi apa aku kisah kan ? :P Haha.. Daa~

No comments:

Post a Comment