Pages


untitled

Assalamualaikum ~

If i told you i loved you,
would you care ?
Do you care at all ?

Hey guys ! What are doing right now ? Sleep already ? Okay, first of all, aku nak bagitau yang aku dah lupa macam mana nak meluahkan perasaan aku dekat blog ni. Even nak type tentang fakta fakta yang aku jumpa pon, tangan aku dah menggigil. Haha.. Okay, tu semua hanyalah rekaan semata mata. Bukan tangan aku mengigil tapi aku just tak berapa nak ada idea untuk menaip. Dunno why, lately, kepala aku selalu pening, then penyakit semput aku tu suka sangat bermanja manja dengan aku. Especially bila aku tengah tidur -.-"

Okay, lupakan kisah penyakit aku yang sesungguhnya, susah nak hilang tuw. Hari ni aku malas nak cari fakta fakta yang menarik untuk tatapan mata mata korang yang menawan tu.  I'm sorry. Ha ! Korang nampak tak ayat kat atas tuw ? Actually, it is a lyric tapi aku banyak cut lyric tuw. Lagu If i told you - plain white t's. Okay, dah dengar ? Kalau dah, sila senyap ! :P Sekarang giliran aku pulak nak memekak ! ~.~ [muka mintak penampar ]

Okay, hari ni aku nak cerita tentang apa yang selalu bermain difikiran aku disetiap saat dan ketika.. [Agak agak boleh buat lagu dah ayat aku ni ] Actually kan, aku tak ada apa yang aku nak cerita pon. Tapi, aku rasa aku patut bagitau korang something ! Penting ni !

1) Rata rata hujan jatuh dengan kecepatan 7 batu sejam.

2) Nama dari kembar Gemini adalah Castor and Pullox

3) Darah sama pekat dengan air laut

4) Kod telefon international untuk antartica adalah 672

5) Jika matahari tiba tiba padam, 8 minit diperlukan untuk manusia menyedarinya.

6) Jika hati manusia berhenti bekerja,manusiaakan mati diantara 8 sehingga 24 jam.

7) "Quidnunc" adalah sebutan untuk orang yang selalu ingin tahu gossip terbaru.

8) Tisu tandas dicipta pada tahun 1857

9) Buaya tidak boleh menjelirkan lidah

10) Kwntut lembu termasuk penyebab utama global warming.. [ yang ni aku tak sure sebab i've got it from somewhere]

No comments:

Post a Comment