Pages


Football again ? o.O

Assalamualaikum ~

hey guys ! setelah penat otak ku menterjemah segala jenis fakta kat dalam buku teks ekonomi form 4 tuw, sekarang, aku nak meng-update blog pulak.. tapi tapi... kalau korang bosan dengan blog aku yang tak berapa nak cun ni, aku tak mara pon.. tapi tapi... aku akan nangis sampai air empangan kat semenyih tuw terlebih lebih jew.. mueheh.. [ayat mesti lah kena poyo sikit.. baru la gempak kan ? haha ] okay la.. aku ni nak habaq mai kat hangpa semua. as you know yang malaysia kalah dengan Bahrain masa perlawanan semalam tuw kan ? aku tak dapat tengok pon perlawanan tuw sebab aku satu family pergi lepak kat Alamanda. al maklum lah.. bila mak aku tak niaga, kitorang pon menggunakan peluang tersebut untuk hangout together..

oh ya ! lupa nak bagitaw kat korang semua yang mak aku seorang penjual nasi lemak kat Pusat penjaja Taman Dengkil Jaya ni. kalau lapar, boleh la datang ye.. haha.. kalau nak try rasa, send kat inbox facebook aku. nanti aku bagitaw kat mana okay? haha.. sempat pulak aku mem-promote kedai mak aku.. haha.. okay, back to the title, aku ada tempah sorang pembaca berita sukan untuk bagitau tentang perlawanan Malaysia semalam. baru la aku nak happy happy sebab Malaysia da 2 gol. sekali Bahrain boleh golkan 3 gol dalam masa 10 minit.. adehh.. sadistic ! >.< tapi tak ape la.. bukan rezeki Malaysia kan. tapi kan, pembaca berita aku ni terlampau kecewa agaknya sampai aku message aku pon tak balas.. haha..  walaupon Malaysia kalah, tapi Harimau Malaya tetap ada ka hati rakyat Malaysia.. thanks Harimau Muda ! you are the best ! we're support you even though you're lose at this match.. :)

Nazmi faiz mansor > even you are not taking an examination, tapi rakyat Malaysia sangat sayangkan kau kowt.. [ni yang aku jealous ni.. ] especially girls yang single kat luar sana tuw, mesti tengah cari facebook nazmi ni.. haha.. [but not including me okay ! :D] kau memang terbaik Nazmi Faiz Mansor ! :)

Baddrol Bakhtiar > even tak dapat join perlawanan kali ni but you are the best captain ever ! i will always be your fans.. :D

No comments:

Post a Comment