Pages


Exam ♥

Assalamualaikum ~

hey guys ! kalau sebelum ni aku post tengtang harimau malaya and Baddrol Bakhtiar, sekarang ni pon aku nak cerita benda yang sama jugak ! kalau korang bosan, aku sarankan, tak payah la baca sebab aku sure ramai yang sibuk post tentang bola kat blog or facebook or twitter or or or.. eyhh.. berapa banyak kali or la yg aku type ni.. --" okay, aku pelik ! haha :P

okay, korang semua nampak tak title kat atas tuw? nampak tak ? nampak tak ? bulat kan mata anda, kemudian kecikkan kembali ! mari ikut macam saya ! bulatkan mata anda kemudian kecikkan kembali ! haha.. dah dah.. fius aku da terputus agak nyer.. sebab tuw la aku merepek meraban ni.. okay okay ! back to the title.. disini aku nak menyatakan betapa kecewanya perasaan ku apabila dapat soalan science tadi ! kecewa sungguh kecewa !

nak taw sebab ape aku kecewa ? sebab dekat soalan tuw, tak ada satu pon cerita tentang bola sepak ! sadistic okay ! penat penat aku study pasal bola, last last masok tentang fungi, thermoplastic,thermosets and banyak lagi  ! sabar jew la.. aku siap mengorbankan masa aku selama 1 jam semata mata nak cari jejaka yang bernama Baddrol Bakhtiar.. last last pembaca berita suka tu cakap yang Baddrol tak dapat join sebab dia terlebih umur.. sabar jew la.. penat aku dok tunggu si Baddrol ni keluar.. but at last, tak ada jugak.. *nangis* sadistic bukan ? >.< aku tengok Malaysia punya game sebab aku nak tengok Bad jew.. haha :D

okay la.. sebelum aku melalut dengan muka tak malunyer, better aku blah pergi study akaun and ekonomi.. tata.. :D

No comments:

Post a Comment