Pages


cinta !

hey hey hey !
aku tak percaya cinta
aku tak percaya cinta
aku tak percaya c.i.n.ta !

haha.. hye guys ! eyh eyh ! silap ! Assalamualaikum ~  hehe.. semalam aku ada post tentang kesan cinta pada remaja. sekarang aku nak cerita tentang aku da jatuh cinta ! haha .. aku bukan jatuh cinta tahap memuja tuw.. ni aku jatuh cinta pada bakat seorang jejaka yang dikurniakan bakat yang sangat sangat la aku jealous ! jejaka tersebut agak famous dan merupakan salah seorang artis youtube.com . beliau bercita cita nak jadi penulis lirik . jejaka tersebut juga pandai bermain gitar dan piano malah selalu membuat cover bagi lagu yang hot di radio! contoh nyer, kangen band - jangan bertengkar lagi , lelaki seperti aku - alif satar n so on. beliau pon ada buat instrumental for any song like yuvi & nuno - dia milikku, kisah dongeng - stacy and so on. nama beliau : affan aizat . nak tengok official page dia > KLIK SINI  

*yeah ! i'm totally jealous with him! his got a talent to play a guitar and piano ! hukhuk.. i'm do not got a chance to play or learn guitar and piano..  >.<  somebody, please teach me ! *desperate to learn ! 

HAHA ! sekian terima kasih.. :) 

No comments:

Post a Comment