Pages


Korea Fever + Shawl Fever !

Assalamualaikum ~


yeah ! look at the tittle. hari ni aku menghabiskan masa depan laptop and television. yeah ! aku asyik tengok yang station television ni asyik letak video K-pop jew. adeyh. actly aku tak minat sangat dengan K-pop ni semua. lagipon orang yang minat K-pop ni bukan minat sebab suara mamat mamat K-pop tuw menyanyi tapi dorang usha muka mamat tuw handsome or hand some ! kalau muka ala ala girls sikit, yang cute cute sikit tuw, terus melting kan ? cuba kalau tak handsome. gerenti korang rasa nak hand some jew kat muka mamat tuw kan? eleh ! nak cakap tak la tuw.. --" 


okay ! now aku nak cerita sikit tentang K-pop fever and shawl fever yang melanda disekolah aku. aku percaya yang bukan sekolah aku jew yang fever dengan benda ni. seluruh malaysia fever dengan benda alah ni. kawan kawan aku ni, especially yang kaki beli majalah ni, semua rajin duk usha cara cara pemakaian shawl ala ala Hana Tajima dengan Yuna. then baju pulak, semua nak ala ala korea tapi pakai inner. then gaya pon nak ala ala vantage ! kaw ada ? haha. dekat sekolah aku ni, semua hot stuff taw ! especially perempuan. ramai yang jadi model sambilan. tak cukup dengan tuw, ada yang jadi penyanyi sambilan taw ! kalau sekolah aku ada buat apa apa event, gerenti muka yang sama jew buat persembahan and persembahan dorang memang mantap ! tapi setiap kali dorang buat persembahan,gerenti dorang pakai baju yang ala ala gaya vantage or Korean looks ! err.. agak jealous ouh! tudung pulak, tak yah cakap la. kalau Yuna buat perembahan pon korang dah tak dapat beza doe! gaya tudung ala ala Hana tajima or Yuna. cun kan sekolah aku? kadang kadang, event kitorang diserikan dengan tarian K-pop taw ! sekolah kaw ada? ha ! aku sure ! tak banyak sekolah yang ada tarian K-pop ni. jangan jealous weyh ! smart giler kowt ! 


okay, aku tinggalkan korang dengan gamba gamba artis dekat sekolah aku :-


jazmina and qistina
*the beautiful girls yang selalu buat show !

adreena
*penyanyi bersuara halus ! :D

ni yusrie
*jejaka K-pop kat sekolah !

2 comments: