Pages


Memories of 2011 ♥

Assalamualaikum ~

hey guys ! what are you doing right now ? sleeping ? eating ? okay ! berdasarkan tajuk diatas, aku sangat rindu kenangan aku masa sekolah ! especially time study sambil mata tertutup didalam kelas, then belajar sambil makan beramai ramai masa cikgu tengah mengajar, protect each other, main kejar kejar dengan cikgu sebab tak hantar kerja kursus, and so many memories that i missed ! dear time, if i could turn you back to that memories, gerenti aku gembira gila ! >.< tapi aku sedar yang masa tu tak akan dapat diputarkan.. so aku redha dengan apa yang telah terjadi.. yesterday is a memory and today is a life but tomorrow is a gift !

nampaknya, we have to say goodbye to 2011.. and for sure, aku terpaksa menunggu setahun lagi untuk aku mencecah umur 18 tahun. see ? i'm too young kan ? muehehe [ saya tahu ayat tersebut sangat meloyakan ! ] 2011 is my past.. and today, 1 January 2012, aku sangat merindui zaman persekolahan aku.. you know that our classmate is like a family. cikgu cikgu yang mengajar, semua kitorang panggil mama.. we're love you teachers ! :') i missed my old memories.. okay okay, let's start the story of my memories..

when the 2010 is over, so many friends that i lost ! especially a guy that i admired.. bagi aku kenangan aku masa form4 and form5 tak akan boleh aku lupakan ! masa form 4, macam biasalah.. aku takkan pernah serious kan ? setiap hari aku akan bawak stock biskut tiger then simpan bawah meja. masa cikgu mengajar kat depan and aku pulak sibuk duduk yawning kat belakang, lalu aku buka biskut tersebut, lalu melahapnya dengan muka slumber.. kerja rumah yang cikgu bagi memang tak pernah aku sentuh.. aku tak tahu kenapa aku selalu terlepas dari api kemarahan cikgu. tapi aku ni kan budak baik. sebab tu la cikgu tak nak marah marah aku.. mueheh [ ayat nak bangga diri sekejap ! ] then, setiap kali ada project menceriakan kelas, aku adalah orang yang paling tak rajin nak buat. sebab setiap kali kerja mengecat kelas, simen lantai kelas yang berlubang lubang macam kawah kat bulan tuw, panjat sana panjat sini tuw gerenti aku yang kena buat sebab lelaki yang tinggal seciput kat kelas aku tu kebanyakkannya tak berapa pandai nak menguruskan hal tersebut ! [ heh ! gerenti classmate aku serang aku lepas ni.. ] kalau korang nak taw, kat kelas aku cuma ada 6 orang jejaka sahaja ! betapa sikitnya jejaka dikelas 5 akaun. then tibalah pula tahun 2011.. mulanya memang aku taknak masuk 2011 ni sebab aku rasa sayang nak tinggalkan 2010. betapa sayangnya aku dengan kenangan yang hampir luput dalam kepala aku yang pelupa ni. then masuk jew 2011, aku dah mula gubra. sebab aku rasa SPM semakin menghampiri. but ada satu perasaan setiap kali aku masuk kelas aku, aku berharap yang seseorang akan turut ada dalam kelas tu. tapi harapan hanya tinggal harapan. I'd lose you and i have to let you go. maybe we are not meant together.. so, aku pon redha dengan apa yang sudah berlaku. then aku terlibat dengan aktiviti sukan. and hubungan aku, iman, zuraini, afiqah, atiekah , fatiman and classmate makin dekat and  i love them so much !

but now, i have to open my eyes to accept yang sekarang ni dah masuk bulan baru and tahun baru. :) hope 2012 will be nice to me okay :) sekarang lah masanya aku nak create a new memory before I've leave this world..

aku tinggalkan korang semua dengan gambar gambar kenangan aku..

kenangan bersama classmate ! :)






graduation day ! ♥












kenangan beraya dirumah cikgu ♥



















kenangan sambutan kemerdekaan ♥





kenangan di camp kecemerlangan SPM di Tanjung Rhu ♥


                     sorry, terlalu banyak gambar yang aku upload hari ni. kalau boleh, aku nak upload semua kenangan aku kat sini. tapi tentulah korang semua bosan nanti kan ? so enjoy okay :) daa ~

No comments:

Post a Comment