Pages


Anugerah Carta Hati ♥

Assalamualaikum ~

hey guys.. lama kan aku tak update blog ni ? dah berhabuk dah diari bergerak aku ni.. kesian dia.. sorry la.. lepas aku habis exam ni, aku ingat idea aku boleh la diumpamakan seperti coklat yang mencurah curah ke ladang gandum.. [dah macam iklan coco crunch pulak ! haha ] banyak sebenarnya yang aku nak ceritakan kat korang semua, tapi disebabkan kekangan masa yang agak cemburukan aku sangat sangat, jadi aku terpaksa la curi curi masa aku tidur ni untuk aku update blog aku yang aku rindu ni.. malam yang indah, angin sepoi sepoi bahasa yang boleh membekukan aku malam ni, bersama facebook aku yang online, sambil aku menikmati lagu Ombak rindu - hafiz feat adira, sambil chat dengan senior aku and golek golek diatas katil single bed aku ni, aku menggagahkan diri untuk menaip sambil menguap nguap menandakan aku mengantuk ! woahh ~ dramatics betul ayat aku ni.. dari mana lah aku belajar ayat ayat dramatics ni.. air mata sudah bergenang di kelopak mataku, menandakan bahawa betapa banyak kalinya aku menguap nguap and mata ni pon da macam berat jew nak angkat.. tapi tak apa ! aku gagakan diri aku untuk menaip and membersihkan sawang sawang yang ada kat blog ini ! muahaha.. bila aku baca balik ayat aku, gerenti aku gelak sorang sorang sebab ayat aku mengarot kowt.. :P

haha.. okay la.. mengikut title yang aku tataw nak bagi title ape untuk entry ni, aku rasa aku nak cerita tentang sahabat sahabat yang rapat dengan aku.. mungkin korang bosan nak baca entry aku kali ni..tapi disebabkan ada orang request, so aku akan tunaikan.. tapi maaflah sebab aku tak mampu nak buat satu satu entry orang yang paling bermakna dalam hidup aku sebab aku ni bukannya rajin meng-update blog ni.. okay, lets start the story! :D

Anugerah Gadis Penyembuh Hati
-> Zuraini Binti Hassan
Tahniah ! kerana anda sangat gedik plus sentiasa berada disisi saya selama ini.. thanks for everything dear ♥ ! :)

Anugerah Gadis Kotak Hati
-> Nur Afiqah Binti Tugimin

Tahniah ! anda sentiasa bersedia mendengar luahan hati saya and setia meminjamkan telinga anda untuk saya..
thanks a lot dear.. ♥

Anugerah Gadis Hati Nurani
-> Nor Atiekah Binti Anuar
Tahniah gadis yang berbaju biru ! anda adalah rakan gossip yang terbaik and anda juga peneman dikala aku kelaparan didalam kelas ! thanks for everything ! :) ♥

Anugerah Jejaka Terbaik ! 
-> Abdullah Al-Hakim Bin Mohd Ansor

Tahniah sebab jadi budak baik ! jasa mu sentiasa dikenang.. thanks a lot my little brother ! ♥ :)

Anugerah Jejaka Terhebat ! 
-> Mohamad Shahrul Effiey 

Tahniah ! anda telah berjaya merangkul anugerah lelaki terhebat sebab kita selalu bertukar pendapat.. thanks a lot ♥ ! :) 

dengan ini, tamat lah sudah anugerah anugera tersebut. setelah penat berhempas pulas memikirkan anugerah yang patut diberikan kepada mereka mereka yang sentiasa berada dicarta hati, at last, inilah hasilnya.. aku dalam proses menyiapkan cover song untuk para para gadis and jejaka yang setia dalam carta hati aku ni.. lagu tersebut khas untuk mereka semua termasuk family tercinta ! I LOVE YOU GUYS A LOT ! ♥ :)

No comments:

Post a Comment