Pages


A Note for Khairul Fahmi Che Mat ♥

Assalamualaikum ~

dear the best goal keeper..

kenapa perlu bersara awal sedangkan kaw adalah goal keeper terbaik yang pernah aku tengok ! kaw dah tunjukkan semangat Harimau Muda yang sebenar pada semua rakyat Malaysia. kaw memang terbaik ! mungkin kontroversi kaw membuatkan kaw down.down and down ? biase la.. diluar daripada padang, kaw adalah orang lain and dipadang, kaw adalah kaw ! jangan sia siakan bakat kaw ! walaupun media dan para peminat kaw asyik hentam kaw dengan macam macam tohmahan, tapi kaw sendiri tau perkara sebenarnya. tak payah fikir dengan ape yang orang cakap tentang kaw. bagi rakyat Malaysia, kaw adalah permata negara yang sukar untuk dilepaskan. tolong la jangan bersara !

fahmi, jangan ikut kata hati sebab nanti kaw akan menangisi segala yang telah terjadi. terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata, hilanglah segalanya. kaw masih muda Khairul Fahmi Che Mat ! you have a talent.. mana hilangnya semangat kesukanan kaw ? jangan hampa kan para peminat kaw yang setia dengan kaw ! hanya ada 1 cara untuk kaw hilangkan segala kontroversi tuw, kaw berubah menjadi lebih baik ! kalau kaw boleh berdisiplin bila atas padang, kenapa kaw tak boleh berdisiplin bila diluar padang ? jaga la batas pergaulan kaw. hidup kaw sekarang terlalu social. mungkin aku tak ada hak untuk masuk campur hal peribadi kaw, tapi aku just nak mengingatkan kaw. janganlah kaw lupa untuk bersolat.. sebab solat adalah tiang agama.. ni semua ujian untuk kaw. berusaha lah untuk menjadi lebih baik. buktikan dekat para peminat kaw yang kaw bukan playboy seperti ape yang media bagitaw kat semua orang..

dear fahmi,
lepas kaw putus tunang, ramai wanita yang cuba dekati kaw.. tapi jangan sesekali kaw leka ! tuw semua adalah dugaan yang Allah bagi. jangan sesekali kaw bermegah sebab kelebihan kaw. mungkin akutak layak untuk tulis ni semua and kemungkinan besar jugak yang kaw takkan baca ape yang aku type ni. tapi aku tetap nak type jugak ! semua rakyat Malaysia masih memrlukan kaw dalam sukan bola sepak ni ! keep it up bro ! jangan sia siakan peluang kaw sekarang ni.. kaw hanya perlu bersabar dalam hadapi setiap ujian.. berubah lah menjadi lebih baik.. Good luck bro ! :)

sekian ~

aku tataw kenapa aku suka tengok gambar ni..
dia nampak macho kan ? 


p/s : even aku tak pernah kenal or jumpa dengan kaw, tapi semua rakyat Malaysia taw yang kaw seorang yang macho and gagah.. eyh ! silap pulak.. kaw ni seorang keeper yang terbaik ! :D hehe.. keep it up bro ! jangan la bersara awal.. aku sure la, ramai blogger yang tak nak kaw bersara.. jangan la bersara...

*walaupun kaw lagi tua dari aku, tapi aku pelik panggil kaw abang, so aku guna aku kaw jew la.. lagipon, belum tentu kaw baca kan ? hehe :D

No comments:

Post a Comment