Pages


Busy ♥

Assalamualaikum ~

hey guys ! today i don't feel like doing anything.. i just wanna lay in my bed.. :D woah ~ kalau la aku boleh bersenang lenang macam tuw, bahagia hidup aku weyh ! muahaha :P lately banyak gila yang berlaku kat aku.. pelik tak pelik, aku kena hadapi dengan tenang dan sabar ! aku sendiri sampai musykil dengan diri aku sendiri.. perubahan mendadak sampai tuan empunya badan pon tak sedar.. pelik pelik.. -.-"

okay okay.. first things yang aku nak kongsikan, aku kena buat video corporate untuk unit bimbingan dan kaunseling Sekolah Menengah Kebangsaan Cyberjaya. ya Allah ! besar tu tanggungjawab tuw.. dah la nak buat video yang simple pon susah.. -.-" ni nak kena buat video corporate.. and aku bercadang nak buat guna software Sony Vegas.. function software tu pon agak smart. aku tak sure sama ada dia guna time frame concept or card concept. aku rasa dia guna time frame. disebabkan aku dah lama tak study ICT, so aku dah lupa tentang authoring tools ni. yang aku ingat cuma tiga benda jew. time frame concept, icon concept and card concept. kalau korang nak tanya perbezaan ketiga tiga authoring tools ni, aku harap korang kena buka ICT form5 under tajuk Multimedia. aku tak ingat sangat dengan benda alah ni. :) and aku kena jumpa cikgu Anis kat sekolah. macam mana lah aku nak pergi sekolah ni.. -.-" takkan aku anak bangun pagi pagi buta semata mata nak pergi sekolah naik bas.. taknak aku ! nanti pelajar sekolah ada perhimpunan, aku nak duduk mana ? takkan nak duduk kat perhimpunan tu sekali.. -.-" musykil aku.. tapi tak apa.. nanti aku tanya cikgu.. tuw tak jadi masalh besar untuk aku. satu lagi, cikgu suruh aku buat blog untuk unit bimbingan dan kaunseling. okay ! aku tak ada idea nak buat blog macam mana. cikgu, saya nak upah boleh ? haha :P

okay, buat masa ni, aku akan cerita pasal perihal blog and video corporate yang aku kena buat ni. so kalau dah siap semuanya, aku akan postkan video tersebut kat this blog and promote blog Unit Bimbingan Dan Kaunseling tuw sekali. :) manalah tau kalau korang semua memerlukan khidmat kaunseling dari pakar pakar kaunseling kat sekolah aku tu.. :) who knows kalau tiba tiba aku boleh buka pusat khidmat kaunseling. mueheh.. banyak betul aku berangan ! :D tapi angan angan boleh dijadikan sebagai inspirasi untuk maju kehadapan ! :) and now, aku nak blah sebab sekrang bantal dah panggil aku and teddy bear aku dah merindui aku diatas katil single bed aku yang empuk ni ! :D okay la.. daa ~ night guys ~ :)

No comments:

Post a Comment